lördag, mars 01, 2008

Noteringar från melodifestivalen

* Guldtänder är äckligare än någonsin.

* Vad är Calaisa för ett förfärligt namn.

* Bengtzing är påfrestande käck.

* Den nationalromantiska etnomusikens garderob är underbar.

* Fronda ser ut som Ronnie Sandahl.

* Charlotte Perrelli har skurit ner på sminket.

* Istället har hon hängt snor på naglarna.

* Luuks dans var bättre än alla de fyra elementen-danserna tillsammans. Det säger jag utan att ha sett de andra.

* Det står "Jag gillar hårdrock" på studiomannens tröja.

* Nu är det äntligen slut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Enda behållningen enligt min mening var som vanligt Björn Gustafsson.

"Aha, f'låt. Är Ellinor hemma?"

Och ja, vad faan var det som hängde från Charlottes naglar??

Anonym sa...

Jag har startat en meningslös, utlämnande och mycket anonym blogg. Lev väl/L

http://whathasbeenseencanneverbeunseen.blogspot.com/

4eversingel sa...

Jag ska också sluta spamma dig men hur lägger man till vänners bloggar på sin egen blogg....? Tänkte lägga med din...L