lördag, mars 08, 2008

Hänt sedan senast

Upptäckte att bloggen fyllt tre. I torsdags. Säg hurra om du varit med från början (Marx, jag pratar med dig).
Så här såg första inlägget ut:



Skulle vilja påstå att det är rätt talande för hur det sedan blev.
Detta firade jag (omedvetet) med att gå och se Band of Horses på Deb Medis och hörni, det finns sämre sätt att fira en födelsedag. Titta bara vad härliga de är i sina skägg!



Det var otroligt fint (även om jag kanske hade gjort bäst i att inte stå inuti en högtalare utan öronproppar) och om det skulle dyka upp en sur rödhårig gubbe och påstå något annat, lyssna inte på honom. Han vill bara hämnas för att jag inte ger jättehöga betyg till alla hans band.
Efteråt spelade dj:n Hurdy gurdy man, en av världens roligaste låtar. Alltså som i att det inte går att sluta fnissa.

Och i går åt jag lunch samt såg No country for old men med bollen:



I bollen bor två barn, var och en lika stora som en ensam baby. Tvillingar brukar enl uppg komma i vecka 35, det är vecka 38. Detta är i sanning en mycket, mycket mäktig mage.
De är tänkta att komma i morgon.

* * *

Bonusbild (it must be done):

6 kommentarer:

Anonym sa...

hurra!

Anonym sa...

Hurra hurra!

Anonym sa...

Hurra hurra hurra!

Anonym sa...

hurra hurra hurra HURRA!!

4eversingel sa...

Grattis Hinseberg. Du leve Hurra hurra hurra

4eversingel sa...

Hurra hurra, miss anonym