onsdag, mars 26, 2008

Ka-tching

Vill bara meddela att snart är det jag som skaffar blond peruk, smetar in linsen med rejäla mängder vaselin och startar modeblogg på ny adress. Där skall jag inför stjärnögda tonårsflickor skriva provocerande och rättstavat om alla andra korkade modebloggare och göra fett med deg på att sponsras av whoever will have me. Eventuellt anlitar jag någon lämplig snärta att göra mina offentliga framträdanden.
Ni kan kalla mig den nya tidens JT Leroy.

$ $ $

Jämfört med min tidigare moneymaking idea att skriva Harlekinromaner under pseudonym verkar det skitenkelt.

$ $ $

Namnförslag mottages (Betty Blonde? Blondie Bloop? Möjligheterna är oändliga!), och jag passar på att uppmana samvetslösa och profithungriga produktplacerare att höra av sig för samarbete.

Inga kommentarer: