fredag, mars 14, 2008

Serietidning och ligga

För övrigt fick man också i gårdagens goodiebag en film ("Them", är den bra? Filmtidningen Ingmar tycker tydligen att den är jävligt läskig) och en ny serietidning! Jag älskar serietidningar! Denna är första hjälpen för folk utan humor och har världens bästa Nina Hemmingsson på ettan.



Det är lite så att jag nästan måste lägga mig och läsa den på en gång, innan jag ens läser Filter, istället för att sitta här och spamma min egen blogg med en MASSA SKIT.

Glömde förresten säga att Kleerup spelade i går. Shit vad snygg han var, på ett sånt där litet hockey-sätt. Jag ville ligga med honom.



I och för sig såg jag minst sju personer jag ville ligga med i går. Undrar om jag inte sa det till en av dem också. (Jag föredrar att inte komma ihåg detta.)
Kort sagt, jag vill ligga med allt som rör sig just nu. Säg till bara. Jag är inte kinkig.

1 kommentar:

Anonym sa...

han är fantastiskt liggvänlig faktiskt.

Jag var nog ca lika full som du skulle jag tro. Jäkla fastande mage, det är ett otyg. Tur då att man kan åka taxi hem och laga varma mackor mitt i natten.