onsdag, mars 19, 2008

Grey's Fuckatomy

Eftersom det var strejk och alla mina andra teveserier hade paus föll jag till föga för det eviga snacket om Grey's Anatomy. Jag började titta, och detta är vad som hänt hittills:

Alex låg med Olivia som låg med George som låg med Meredith som ligger med Shepherd som var gift med Addison som låg med Sloan som låg med Callie som är gift med George som ligger med Izzie som låg med Alex som låg med Addison.

De skulle kunna starta en egen by. En sekt. Avla barn som alla är halvsyskon och gifta bort dem med varandra. Få barnbarn med tre armar och låg iq. Starta en släktfejd där man inte riktigt vet vem som är släkt eller fiende. Genomgå decennielånga arvstvister när någon dör. Samsas i en stor orgie med eldar och offerlamm. Starta en friskola med kirurgi som specialitet. Kidnappa förbipasserande och skära dem med skalpellen. Begå gemensamt självmord när polisen närmar sig.

Det vore väl en spinoff som heter duga?

4 kommentarer:

Anonym sa...

I take it you don' like it?

Anonym sa...

Vi kan väl säga att jag har fått lite av en överdos. Ibland förstår man varför de sprider ut teveserier över flera år. Annars är den okej. Utom den där självupptagna huvudpersonen, hon kunde gott ha drunknat.

Anonym sa...

Jo jag vet. Det kan vara både på ont och gott att se en serie på fler säsonger i ett svep.

Mart sa...

men barnen skulle bli snygga!