söndag, november 20, 2005

Little pop of horrors

I kväll var jag och min allra mest Bettie-esqua kamrat än en gång och hängav oss åt ståbasens fröjder. Det var Horrorpops som gjorde sådär i från sig på Klubben, de snackade alldeles för mycket. Hallåah, LET THE MUSIC TALK! De såg roliga och glada ut dock, utom den ena danserskan som verkade önska att hon gjorde något helt annat än att stuffa omkring i tyllkjol och bröstbälten.
Roligast var publiken - riktiga quiffrockare blandat med folk som verkade ha gått vilse i gothgarderoben och förstås söta tjejer i prickiga klänningar.
Tråkigast var att behöva halka hem från Frys- "in the middle of nowhere" huset mitt i iskalla natten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey det var väl inte sådär, det var ju bra! ok lite mycket talking.kollade upp "nono" idag, hon är ny sedan i våras. men bra tycker jag det var trala. obs ps såg du att i diego pekarde ut aspudden som det nya heta efter innerstan? hehe

m sa...

jag såg det. de hade dessutom illustrerat med en bild på mitt hus. gud vad jag måste vara het.