torsdag, november 10, 2005

Fotbollsgala

Jag har förresten glömt säga att jag i mördande konkurrens vann en dikttävling och därför ska gå på fotbollsgalan på måndag. (Trots att inte Madonna kommer, men notera att jag är djupt chockerad över hennes svek.)
Dikten gick så här:

min mäktiga dikt
kommer att ge er gikt
min dikt den rular
så ni tappar era kjolar
min dikt är störst på gatan
t o m större än zlatan
min dikt får pris av nobel
medan ni andra åker rodel
rakt ner i smeten
till den töntiga allmänheten
yo!
(jag har rättat ett smärre skrivfel från originaldikten)

och jag är mycket glad att det nu äntligen ska bli Zlatan och jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha wtf

m sa...

well...
http://massahsaker.blogspot.com/2005/11/madonna-kommer-tyvrr-inte.html

Anonym sa...

Inte ett öga är torrt. Så osedvanligt vackert!
Hälsa Zlatan. Eller förresten - hälsa Chippen istället.

m sa...

åh, jag ska minsann hälsa dem. JAG SKA HÄLSA DEM ALLIHOP!