torsdag, november 17, 2005

Blogge

I går var jag på samma fest som Blogge Eklund.
Någon sa: Han är här! och jag tänkte, jag måste gå och titta på honom för att se om han är på riktigt. Fast tänk om jag inte känner igen honom, hur ska jag förklara det för alla mina undrande vänner?
Men visst kände jag igen honom. Plötsligt stod han bara där, lång, mörk och stilig på ett ganska overkligt såpasätt. Flickorna dånade i drivor framför hans bruna skor medan han försökte låtsas som att han var en helt vanlig människa.
Jag ville gå fram och peta lite, men har ju fått lära mig hur man uppför sig på tjusiga fester så jag lät bli.

4 kommentarer:

Anonym sa...

...å vem f-n är Blogge Eklund??
Å vad var det för spännande fest du var på med tanke på senare eskapader...? Hehe.

Hannah sa...

Hur länge stannade du? Visst är min kompis B trevlig?

Tor Billgren sa...

Har ni tänkt på att Sigge talar som Göran Greider? Inget ont i det - bara en reflektion.

m sa...

Jag hörde honom tyvärr inte prata, var inte tillräckligt nära. Men annars är de ju lika på flera sätt - patoset, det busiga håret..