onsdag, september 05, 2007

Onsdag den 5 september

I morgon ska jag åka på kick off i Göteborg. Visst är det så att man går upp i brygga vid blotta tanken? Inte ens en natt, utan två. Men eftersom jag inte kunde följa med förra året så spände min uppdragsgivare i år blicken i mig och jag fann det svårt att säga nej. Och vi ska åtminstone få mata haj. I love haj. Hoppas de är stora och ser farliga ut. Utöver det ska vi antagligen konferera om värdelösa saker som sen inte genomförs, samt komma hem så sent att man missar Danmarksmatchen.

Innan vi åker borde jag styra upp en massa jobb. Det skulle inte vara några problem om det inte vore så att jag lider av telefonskräck i dag. Jag gör det ibland, och det är rätt bökigt i en arbetsutövning som min. Alltså har jag nu i två timmar suttit framför min dator, stirrat surt på min telefon, gjort absolut inget av vikt och istället längtat ut i solen. Antagligen är det bäst att jag går ut nån gång då så att jag får det ur systemet.

Ja, det var bara det. Hörs då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lustigt att vi just sitter och försöker spåna ihop nån rolig resa med vårt jobb - typ Dublin eller nåt. Inser dock snabbt att vi med vår budget väl kommer typ till Säffle eller nåt. Om vi har tur.

Låt inte hajarna bita av dina fingrar så du inte kan jobba mer.