tisdag, september 25, 2007

Kvällen före

Gray Brigade hade releasefest i kväll. Folk: Heter dom GAY BRIGADE? Jag säger: Ja, många är det som undrar. Vad tror du själv, och vad skulle det ha för betydelse?
Ingen har nåt svar. De trodde att de var roliga, och sen gick luften ur dem.
Moving on.



Gray Brigade borde kanske ändå kunna älskas av delar av the gay brigade. De har en sångare som ser ut som en äkta Idol-knullis. Skillnaden, tror jag, jag har inte sett Idol på fem år, är att jag inte tror att Idol-knullisarna låter som en desperat armé när de sjunger. Det gör han, och han ror hem det. Men han gör det ganska mycket tack vare kören. De här typ tvåhundra fabulösa tjejerna som står bakom honom och lyfter honom till oanade höjder, de borde göra mer av det.
Gray Brigade är lite som de här från Barcelona, eller kanske Polyphonic, eller bara sådär himla många så ingen riktigt vet vem som tar ansvar för det de gör. Jag vill bara säga att den som faktiskt tar ansvar för det har lite att ta tag i och leva upp till nu, för det här var riktigt bra.

Bortsett från allt ovanstående så har Eguren, Hammarby, gjort två mål mot Elfsborg och jag älskar honom nästan mer än Zlatan. Åh. Det finns bara en.

Inga kommentarer: