måndag, augusti 06, 2007

The life and love of

Börjat jobba igen, alltså lite mer entusiastiskt än jag jobbat de senaste veckorna. Vill hellre vara ledig, but then who's gonna put food on the table. I fredags var jag ute och härjade och blev tafsad på av en stupfull brud. Det var sannerligen inte i går nån tafsade på en. Hoppas det dröjer till nästa gång. Sen gick vi på efterfest och lekte sanning eller konsekvens. Det var sannerligen inte i går man lekte det. Hoppas det dröjer till nästa gång. I dag har jag försökt styra upp lite mer jobb samt lyssnat på när Persbrandt med sin mest pretentiösa stämma läser Cornelisdikter, det var plågsamt. I morgon ska vi laga mat åt en kompis som brutit benet och därför inte kan åka och handla själv. Det ska bli gott, för jag tänker inte laga maten. Fy fan vad tråkig jag är, stackars er. Hej då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa från mig!