fredag, augusti 24, 2007

Skinnshorts, sex, och stuff.

Inte för att vara en sån där stalker men ibland är det kul att kolla sin statcounter och se vad som fått folk att hitta hit. I går var det till exempel en person från Bergs Arkitektkontor som kom hit efter en sökning på "skinnshorts". Personens nästa klick var inlägget "När jag tänker på sex", vilket jag visserligen inte rekommenderar till någon pga det helt osexiga innehållet och den tråkiga prosan, men ändå. Personen på Bergs ville läsa om skinnshorts och om hur det var när jag tänkte på sex. Don't you just love it!
Hädanefter, eller jag menar med början just nu, så ska alla mina inlägg ha med ordet sex i rubriken på ett eller annat sätt.

För övrigt är det inte helt sällan folk från Holland hittar hit via ordet cl0wnsex. Jag skriver det med en nolla för att jag inte vill göra dem besvikna. Min blogg handlar extremt lite om cl0wnsex. Faktiskt väldigt lite om sex överhuvudtaget. Försöker undvika det. Eller jag menar, jag hinner inte skriva om det för jag ligger så mycket.

Inga kommentarer: