onsdag, augusti 29, 2007

Att vara originell

I många, många år har jag hatat smileygubbar mer än livet självt. I dag kom jag på något jag hatar ännu mer: Bakvända smileygubbar. Det vill säga folk som gör sin gubbe åt fel håll, á la (-:

1. Jag är inte tillräckligt verbal för att uttrycka mig utan att göra gubbar av kolon och parenteser ens om jag faktiskt behöver kolonen och parenteserna till en verklig mening, men
2, det är ju rätt gammalt att göra glada gubbar med extra extra många parenteser, jag måste hitta på nåt nytt och
3, hmm, vad skulle det vara? Jo jag har det, jag VÄNDER PÅ DEM! Shit asså vilken grymt fräsch idé! Folk kommer tycka att jag är helt s p e c i e l l ! De kommer fråga hur jag kunde komma på nåt liknande! Jag kommer bli värsta vippen på smileygubbefesten! Utnämnd till Årets smileygubbedesigner! Ooh I'm so cool, move outta my way you losers of regular smileygubbe.

Ungefär så föreställer jag mig att det ser ut i deras hjärnor.

1 kommentar:

Anonym sa...

:) en smiley på den!