torsdag, augusti 09, 2007

Rubrik:

BLOGGAT
bäst just nu



Fräsch reklamplats i Metro, världens största tidning, i går. Fick dock inte veta det av Metro, utan av en kompis som läst den.
Känner hur jag med stormsteg närmar mig mina 15 minuter och ser fram emot att stjärnögd skrida röda mattan fram.

Seriöst, för att ha i genomsnitt trettio kompisar som läsare tycker jag nog att jag får lite överdriven publicitet. Förra gången var det Amelia. Och sen har jag och en kompis med en annan hemlig sk humorblogg som nu är nedlagd hamnat på ytterligare en topplista. Där hade vi dock betydligt fler läsare. En vacker dag kanske vi avslöjar att det var vi som höll i den. Vem vet, ni kanske har läst den (och trott att det var på riktigt, HA-HA). Den tredje bloggen jag varit inblandad i har visserligen fått ännu mer uppmärksamhet, men det var inte tack vare mig eftersom mina inlägg var väldigt få.

I alla fall så verkar världen tala om något för mig, jag vet bara inte vad. Sluta jobba, börja blogga?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha!

Och vilka är de andra två HEMLIGA bloggarna då?? Va? VA??