söndag, juni 17, 2007

Yada yada

Ok nu blir det bildspel igen. Håll i hatten.


Hos Kicki och Lars bor jag när jag är i Hultsfred.


Ozzy är en gullig gammal farbror.


Bonde do Role är tre galna brasilianer som gör kul.


I väntan på Säkert! satt vi och deppade backstage.


Säkert!


Åh Hank. Du är väl en sexgud ändå.


Roky Erickson var stabil och riktigt, riktigt bra. Tyvärr hörs det inte i denna plågsamt kassa inspelning så ni får tro mig på mitt ord.


Himlen öppnade sig när Pet Shop Boys spelade. Såg ut som att jag klivit upp ur sjön när konserten var över. Dagen efter råkade jag ha näsan lite för nära mina fortfarande fuktiga skor. Det skulle jag inte ha haft. Herregud.

Sen åkte vi och åt på Max i Norrköping (jag fick åka med tre norrländska brudar, Max är det enda som duger åt norrlänningar) och sen åkte vi hem. Är trött. God natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta, måste kolla.... jorå. Hatten sitter kvar.

Anonym sa...

Hur snygg var Evan då? Han ser rejält hot ut på rockfoto.nu-bilderna!

m sa...

Såg inte Lemonheads, var tvungen att titta på Korn. Men han var säkert jättesnygg, det är ju lite av hans grej.