tisdag, juni 26, 2007

Det nya botox, osv

Jag tänker fortsätta att orera om min förkylning eftersom det är synd om mig, och ingen daltar med mig heller.
Har snytit mig igenom ett storpack näsdukar och en halv toapappersrulle, och slemproduktionen visar inga tecken på att minska. Däremot har jag upptäckt att den här förkylningen fungerar lite som botox, eller vad det nu är man använder hos plastikkirurgen. Mitt ansikte har liksom fyllts ut av ett lager snor inifrån så att jag blivit alldeles slät. Fräscht va! Jag vet att ni är avundsjuka. Eller skulle ha varit om det inte vore för förkylningsblemmorna, men jag tänker att dem målar jag över med mörkbrun spritpenna så är jag praktiskt taget Cindy Crawford.


Jag, eller Cindy? Vem vet.

I övrigt har jag just betalat räkningar på över 15 000 kronor, och herregud, jag har knappt några pengar kvar. Vad har jag gjort? Ett tag hade jag ju massor av pengar att sätta sprätt på. En del skulle kanske tro att det här med att "sätta sprätt på" har något med saken att göra men nej, det har jag svårt att tänka mig. Rimligen är jag måltavla för männen i svart och deras insamling för att ta över världen.

Min lägenhet ser ut som en knarkarkvart. Fo real. Det ligger en madrass på golvet, det är dammtussar i hörnen, det ligger smutstvätt över hela sovrumsgolvet och det står disk i hela köket. Dessutom måste jag åka och vattna blommor innan de dör och mamma blir lessen. Jag oooooorkar inte! Jag är sjuuuuuuk! Vafan. Tänkte pallra mig dit eftersom de har bastu, men enligt uppgift gillar bakterier värme. Istället ska jag se några avsnitt Jericho till medan jag funderar över mina valmöjligheter (vilka alltså kan kokas ner till 1. Låta blommorna dö eller 2. Åka och vattna).

Och så vill jag döda parkgubbarna härutanför. De hade inte kunnat väsnas mer om de så borrat sig rakt igenom urberget.

Inga kommentarer: