fredag, juni 15, 2007

Q, this one is for you



Okej, nu har jag jobbat färdigt för den här helgen. Som förutspått har jag inga skandaler att bju på, trots att vi satt i ett hus och tömde både en Captain Morgan och en liten whisky i natt. Jo, jag förlorade stort i introtävlingen, förstås och det är ju en skamlig hemlighet om något.

Det är sol men det blåser, och kvällarna är fkn freezing. Blev tvungen att köpa en ful munkjacka/kofta för femhundra spänn i går, annars hade jag dött. Det är även sjukt lite folk, men som bonus är många av dem efterblivna med neonhattar och klistermärken på magen. Fick även nöjet att lyssna på en thirtysomething säljare som förmedlade all sin kunskap om kvinnor till någon. Bland annat skulle man vara noga med att inte fråga efter åldern på tjejer, "för man ser ingen skillnad på om nån är sexton eller tjuett, och då är det bara att köra". Ville slå honom.

Nu ska jag hänga in datorn och ta helg, kanske titta lite på Ozzy även fast han är gammal som fan. Hör honom vråla ända hit. Så det blir inget mer. Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack rara du!
Neonhattar, klistermärken och Ozzy! Hörs som alla tiders! Så en smålandsrulle eller älgkebab på det(fast det kanske är samma sak slår det mig).
Hoppas du haft väldans kul i alla fall. Själv har jag varit i Gåvan hela helgen och grävt. Det var inte heller så tokigt.