fredag, juni 29, 2007

New York, New York

Blir inget Accelerator, eftersom jag utöver allt annat kom på att de ju flyttat ut till Frescati. Jag hatar Frescati, och jag hatar Allhuset ännu mer. Äckligaste byggnaden i Sverige, med väggar så stinna av tentaångest att det inte spelar någon roll hur full man är på ljummen plastöl, man kvävs. Kvävs. Sjukt otrevligt ställe att ha spelningar på och jag har aldrig förstått varför de gör det.

Och eftersom jag blev så deppig över alltihop bokade jag mig en resa till NYC. Åker den 17:e. So long suckers.

2 kommentarer:

Anonym sa...

NÄÄÄ inte du också!!! Fan, Belinda lät mig precis veta idag att hon bokat en resa till NY... nu börjar jag snart lipa.

Fast jag och syrran tänker kanske dra runt min födelsedag. Då jävlar. Fuckin'ay.

Å hur länge blir damen borta då?

UNO sa...

Yes mam! Något nytt och spännande har väl dykt upp over there sen 1992.