lördag, augusti 19, 2006

Ond ful äcklig frånstötande

Jag måste slipa på min personlighet lite. Så att jag slipper allt detta hat som möter mig när jag är ute. Det har mött mig ute i tusen år nu, så jag är van. Men jag vill inte mer. Jag vill inte att folk ska tala om för mig att jag är ond, ful, äcklig, frånstötande, elak. De har gjort det sedan jag var femton. Jag är trött på det nu. Jag försöker, och försöker, och försöker förklara, vara snäll, vara bra, vara god, vara någon man inte hatar vid första anblicken, men jag kan inte, jag vet inte, jag gör något fel. Jag gör något fel. Förlåt mig, jag är inte bättre än så här, men jag är fan inte ond. Jag är snäll. Det är jag. Jag blir glad om ni inte hatar mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom är bara idoter!!! Du är god, snygg, läcker, sexig, och dessutom rolig och smart med det syns ju inte på krogen...
Men dig kommer dom i alla fall fram till:-) Jag ignoreras rakt av. Vet inte vad som är värst:-)
Strunta i idioterna!
Kram