fredag, oktober 03, 2008

All work and no play osv

Har för övrigt räknat efter och kommit fram till att antalet gånger jag umgåtts med människor i icke arbetsrelaterade sammanhang den senaste månaden uppgår till 2 (två). En lunch och en fotbollsmatch. Jag kan ha räknat fel, men det känns inte så. Och obalansen mellan "work" och "play" har satt sig i magen, där det gör ont. Sådär så att man enligt google diagnostik gör bäst i att undvika choklad, alkohol, juice, stekt, kryddigt och allt annat som är gott. Eftersom jag inte klarar annat än att steka köttbullar/köpa indiskt antar jag att det blir till att botanisera i barnmatshyllan. Häääääj kommej flygplanet, nam nam!

Nej, nu ska jag och Glasvegas ut och gå i mina sprillans nya 2299-kronorsgympadojor. Enligt uppgift kommer jag att gå som en massaj. Ser fram emot detta.


Träden brinner på en bakgård i Aspudden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du köpt gungpjucken eller?