torsdag, november 29, 2007

November rain

Aaahhh, god morgon sköna värld! Jag ser att du visar dig från din bästa sida i dag, med mörker, regn och slask, överfull diskbänk, dammiga golv, ogjort pappersarbete och någon som borrar i trapphuset.
Eventuellt borde jag ha stigit upp när jag blev väckt första gången runt tio, för att åtgärda/undvika lite av detta, men tyvärr gick det inte. Min hjärna var så långt borta att det tyvärr blev min ryggrad som svarade i telefon, och vad den sa har jag ingen aning om. Och det fick mig att tänka på det här som man ibland sett i amerikanska filmer, att för att verkligen bevisa att man vet något ska man kunna rabbla det när man väcks mitt i natten.
Ursäkta men när jag är nyvaken ligger mina kommunikationsskillz på nivån ganska arg autistisk neanderthal. Här rabblas ingenting, utan vi är lyckliga om vi kommer ut ur dimman med förståndet i behåll. För att underlätta denna process vore det bra om alla höll käften och framför allt INTE BORRADE I TRAPPHUSET.
Ok tack.

Inga kommentarer: