lördag, oktober 27, 2007

Fem nakna män



Jag vet inte vad det här handlar om, eftersom det kostar nitton kronor att få läsa Aftonbladets artikel och det är nitton kronor jag hellre spenderar på något annat. Men bilden väcker onekligen en lång rad frågor. Till exempel: Hur gick diskussionen innan och under de klädde av sig nakna? Var det någon av dem som stod där och vek ihop sina byxor och plötsligt tänkte "vad håller jag på med"? Är fotografen också naken, för att vara en i gänget liksom? Vad gjorde de efteråt, klädde på sig och låtsades som ingenting? Runkade bulle?

"Öh Conny, jag har världens idé, vi tar en bild på oss med våra vapen!"
"Våra vapen, hö hö, fan Sonny, bra tänkt"
"Jag tycker att vi ska vara nakna"
"Men Ronny, varför då"
"Jo, Jonny, för att kunna ha vapnen framför kuken, vårt ANDRA vapen hö hö"
"Hö hö"
"Hö hö hö"

Och sålunda uppstår nakenhet bland män.

Inga kommentarer: