tisdag, januari 24, 2006

Gissa...

...vem som trotsade en förkylning extraordinaire i dag bara för att intervjua Veronica Mars?
JO: JAG!
Tyvärr var ni inte tillräckligt snabba på att gissa så vinsten går oavkortat till Hägerstens katthem.

Tråkigt nog gick inte förkylningen över och nu kom jag just på att jag måste ut och flytta bilen. Och det har snöat sedan sist. Fan. Också. Nån som vill köpa en bil? Oj vad det här känns som en loop. Jag måste ha försökt kränga min bil här tidigare. Orkar inte kolla. Snälla köp min bil? Dyrt? Jag behöver pengar. Vad jag inte behöver är att skotta. Varför ställer jag inte av bilen på vintern? WHYYYYY? Herregud vilket gnäll. Men det är ju kallt. Och jag har en förkylning extraordinaire. Som man gärna trotsar för vissa saker, mindre gärna för andra. Typ, Veronica Mars vs. Skotta. Ja jag vet ju vad jag väljer. Any day of the week AND TWICE ON SUNDAYS. Nä, jag är inte full, om man är full får man inte flytta bilen. Det är förbjudet enligt nån paragraf jag inte orkar leta upp. "Are you ready for the Duffman" gastar de på teve. OOH YEAH, gastar jag tillbaks samtidigt som jag gör en erotisk rörelse med höften.

Hejdå.

5 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Fan vad cool. När kan man läsa?

Anonym sa...

Vad kul att det blev av till slut! Och ja precis - när kan man läsa?

Hannah sa...

Morgonsdagens tidning om M behagar lämna bokstäverna någon gång!

Hälsar redaktörn.

Anonym sa...

Hehehe.

Sporty Spice sa...

Maria ... lämna bokstäverna!!! =)