fredag, januari 06, 2006

Sex beat

Varför är det så med sexdrömmar att man jämt ligger med folk man aldrig skulle ligga med på riktigt och när man för en gångs skull får ligga med nån man vill ligga med på riktigt så sabbas allt av att de strax ändå förvandlas till någon man inte vill ligga med på riktigt?
Min sexdröm i natt: Jag träffar mr X (=vill ligga med) och vi börjar hångla. Nästa gång jag tittar upp är mr X i stället mr Y (=vill inte ligga med). Sen dyker det upp en till person, ansiktslös och liksom kroppslös också. Men när vi är klara med liggandet visar det sig att den ansiktslösa är Carla från Scrubs.
Jag menar vad i helvete. Kunde jag inte bara ha fått behålla mr X?!
Det är helt klart något felkonstruerat med drömmar när man inte får som man vill ens i dem.
I och för sig, vem skulle vakna då.

Inga kommentarer: