måndag, september 12, 2005

Sakerna man aldrig gjorde

En gång när jag satt på uteserveringen på nåt hak stod det en flyttbil precis intill, så att man såg rakt in i den. Tre rimligt attraktiva herrar bar och släpade och kånkade, lite sensuell svett bröt fram på deras lena pannor och jag började göra upp en plan som, om den hade genomförts, hade kunnat leda till äktenskap, eller till några timmars förnedring i häktet.
Planen gick ut på att jag, när de packat färdigt och strategiskt placerat en säng lättåtkomligt invid ett antal skivbackar, skulle smyga ombord på flyttlasset och arrangera mig själv i en erotisk position på denna säng med en noga utvald skiva som solfjäderssubstitut.
Sedermera skulle bilen stanna vid min utvaldes nya bostad gud vet var, och när han upptäckte mig skulle jag säga: Du har verkligen bra musiksmak.

Det blev så klart inget av med det.

4 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Hej där,
Jag ska aldrig mer äta knäckebröd samtidigt som jag läser din blogg. Nu har jag äckligt, blött och söndertuggat geck mellan tangenterna! Skrattattack inte alldig roligt efteråt.
/Petra

Sporty Spice sa...

Alldig stavas alldig med två "l".
Altrig stavas altrig med två "l".

Anonym sa...

*Asgarv*
underbart!

han na sa...

Ooh, jag gillar ditt blognamn:)