måndag, september 19, 2005

Fotbollsfrustration

Nu har jag varit på fotboll igen. Hammarby förlorade med 0-0. Hur förlorar man med 0-0 undrar ni kanske, och det kan jag berätta: man spelar hemma mot ett jumbolag och gör inte ett rätt.
Inte konstigt att folk blir huliganer.
Jag tänker själv bli huligan och skaffa mig ett motståndarhuliganlag. Vi ska heta Dumstrutarna, de ska heta Klapphattarna och så ska vi ha sms-kedja om på vilken gräsplätt nästa örfilsduell skall taga plats.

Anyway, nästa match är nästa måndag mot ytterligare ett jumbolag: Assyriska.
Har inget hopp om vinst då heller, men det bör väl bli rätt mycket folk då det trots allt är årets sista derby.
Jag har en biljett över, gör mig sällskap.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Vi ska heta Dumstrutarna, de ska heta Klapphattarna och så ska vi ha sms-kedja om på vilken gräsplätt nästa örfilsduell skall taga plats." HAHAHAHAHA du och izzy!