måndag, september 19, 2005

När jag tänker på sex

Nu har jag tänkt lite på sex igen.
Närmare bestämt sex och musik.
Sex + musik = dåligt. Musik + sex däremot är oftast = bra, men just i det här fallet snackar vi om att ligga, inte om att tonerna knullar i öronen, som de ju kan göra ibland, vilket är skönt och alltså = bra.
Iallafall. Sex + musik är alltså = dåligt. Och nu ska jag berätta varför:
För det första bör man ju ha fokus på det man håller på med, inte komma på sig själv med att sjunga med i "Sexual Healing".
För det andra finns alltid risken att man inte känner varann tillräckligt väl ännu och begår fatala misstag (hej Johan S., pojkvän i tonåren som spelade Gary Moores "Over the hills" för mig första gången vi skulle till).
För det tredje, viktigast av allt:
Jag vill kunna höra honom andas i mitt öra.

Och nu ska jag gå och lägga mig. (Ensam.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Moahahahaha! (du fattar nog vad jag skrattar åt)

m sa...

joråsåatte