onsdag, januari 07, 2009

Nytt år, ny tid

Det sägs att det är ett nytt år nu. Att pappret är tomt igen. Att man kan börja om.
Och som ett tecken från ovan fick jag i dag tre olika kurskataloger i brevlådan. En från ABF, en från Studiefrämjandet och en från Medborgarskolan.

Men det är så MÅNGA! Vad ska man VÄLJA?

Nå, efter att ha tänkt över saken, och till sist förkastat idén att istället börja knarka, tror jag att Teater för ökad självkänsla (endast 495 kronor!) vore bra, inte minst för att lära mig utlevelse, givetvis att följas upp med Mindful Dance (750 kronor) för att lära mig inlevelse. Med denna kombination är jag säker på att få lära känna mig själv från alla håll och komma ut på andra sidan som en ny, förbättrad person.

Möjligen tar jag även tag i min gamla dröm att göra en pilgrimsresa i Agneta Sjödins fotspår, men för att ha råd måste jag sälja alla mina värdsliga ting och, ja, då har jag ingenstans att bo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha...ja vilken jävla kurs ska man välja?