tisdag, december 09, 2008

Skägg eller inte, det är frågan

Efter förra årets årsbästalista blev jag anklagad för att ha skägg. Jag antar att också årets lista kan komma att leda till misstankar om viss ansiktsbehåring - om jag bara kunde bestämma mig.

Ett par tre skivor är självskrivna, men resten! RESTEN! Och det är deadline i morgon bitti!

Gud vad jag hatar att göra listor. Man kommer alltid att ångra sig eller glömma någon eller helt enkelt ha missat någon fantastisk skiva man bara råkar få upp ögonen för nästa vecka.

Ned med listor, ned med dem!

Kanske att svaret kommer till mig om jag tar och tittar på lite teve istället.

5 kommentarer:

Patrik Wirén sa...

Allt brukar lösa sig om man tittar på teve, är det inte så? Skäggigt i år alltså? Fleet Foxes kanske?

Anonym sa...

Bara Krunegård är med så, annars får du vara hur skäggig som helst!

spanne sa...

Att läsa listor som någon annan i svår vånda klämt ur sig är däremot härligt. Man kan gotta sig, dissa och sno idéer i lugn och ro. Ser fram emot din skäggiga.

Anonym sa...

Var kommer denna omtalade lista att publiseras tro. Jag hade gärna läst den nu då jag sitter fast på LAX i tio timmar för att någon rackare inte kan laga ett litet ynka flygplan ...

Anonym sa...

GO' JUUUUUUUUUUUUL!