torsdag, januari 22, 2009

Jag vill ha mer kul, ge mig mer kul

I går fick jag mitt seriebokpaket och har redan läst Liv Strömquist, Nina Hemmingsson och halva Mikael Sol. Med detta inte sagt att jag är ovanligt snabb, ty det går mycket fort att läsa serieböcker, utan bara att jag har svårt att lägga band på mig och sprida ut ze pleasure. Har gjort mitt bästa med Mighty Boosh, men nu har jag bara ett enda avsnitt kvar och sen vet jag inte vad jag ska ta mig till. VAD SKA JAG TA MIG TILL. Vill ha Vince Noir hemma i ett skåp. Vill ha mer kul.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sett Channel 4-serien Peep Show? Det är annars ett tips.
/Okänd välgörare

Anonym sa...

Jag har sagt det förut och jag sägert igen. Vince Noir/Noel Fielding är världens mest attraktiva man! Men jag vill ha Vince Noir på klämavstånd hela tiden, inte i nåt skåp! Hur tänker du då?

m sa...

Nej! Jag har fått den rekommenderad tidigare men glömt det. Kanske är bäst att jag tar mig an den nu på en gång.

Tack för tips.

m sa...

Eh... delay in comments.

Ja i ett skåp för att ta fram när man vill. I MINA relationer behöver man inte sitta ihop hela tiden förstår du.

Anonym sa...

"Tänk att ha en man i byrån, i en ask bland andra grejor, när som helst du får lust så plockar du fram din ask..."

Hon hade inte så fel, den där Lill Lindfors.

m sa...

Jag tror att Lill Lindfors sällan har fel.