fredag, november 14, 2008

Emad

Har haft ett litet hål i hjärtat på sistone. Men det håller på att läka nu, så i dag tvättade jag håret och bytte sida på benan. Om jag säger att det är det mest spännande som hänt mig sedan hålet dök upp - okej, bortsett från en trevlig men idiotberusad middag och det där fejanragget - så har ni nivån ungefär där. Byta sida på benan-nivån. Att använda som ursäkt istället för "jag måste byta skosnören på skorna" eller "jag måste klippa naglarna" nästa gång ni vill slingra er ur något.

Tiden i träsket har jag tillbringat med att titta på oändliga mängder teve, läsa Rocky 1998-2008 samt hellre sova än vara vaken. En gång gick jag för att parkera om bilen och köpa en 200-grams chokladkaka och cigg, i övrigt har jag inte gått utanför dörren sedan förra onsdagen med undantag för middagen. Jag tror att jag har liggsår. Men i morgon börjar vi om.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan laga hålet, då blir jag hantverkare med blåställ och allt......kvinnor brukar falla för det.

m sa...

Ja! Gört. Och när du ändå har blåstället på dig kan du väl riva mitt tak också. That would be great.

Ps, känner jag dig?

Anonym sa...

Herrn skulle förmodligen få hela taket över sig och gå en smärtsam, förnedrande död till mötes. "On the upside" är att min allt för tidiga död skulle uppmärksammas omgående, av grannarna en trappa upp.

Ps, du känner inte mig och jag känner inte dig, jag är bara en namnlös surfare