fredag, april 25, 2008

Vårkänslor

I dag gjorde jag en intervju på fiket högst upp i Pubhuset, och efteråt tog vi en spontan sväng i Pubs lilla porrhörna. Jag hörde talas om den för rätt länge sen och har tänkt gå och titta - ryktet sa att söta äldre damer ogenerat frågar efter dildos där, vilket ju alltid är underhållande - men glömt bort det. Nu snubblade vi rakt in i löspenisparadiset och det var verkligen liksom rent, fräscht och lite sterilt svennesexy. Jag fingrade till och med på en kukring utan att bli generad, och då var jag där med två främlingar jag just intervjuat. That says something.

Sen gick jag ut på den solstänkta Drottninggatan och filosoferade över hur kombinationen stor sol, ljummen värme och lönehelg kommer att påverka morgondagens nyhetsrapportering. Ja, och hur kombinationen går på tvärs med mitt agg mot folkmassor, det vill säga, med min plan att gå ut i kväll.

Vi får väl se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag fråga VEM du intervjuade? Hade det någon koppling till löspenisar eller var det bara ett infall? Vilka andra märkliga platser har du tagit med dina intervjuoffer?

Jag vill bli intervjuad av dig.

Anonym sa...

Haha, nej, ingen koppling till löspenisar. Men när man tar rulltrappan ner från fiket hamnar man liksom rakt på dem. De e svårt å missa.

Jag intervjuar dig närsomhelst. Kom till Pubs porrhörna bara, eftersom det är där jag tänker göra alla mina framtida intervjuer.

Anonym sa...

Kan du inte komma till NYC istället? Vi kan ju gå till porrbutiken där Samantha och gängen köper "The Rabbit". Jag vet vad den ligger. =)