tisdag, april 01, 2008

Det blir ingen Rick Astley

Så jag bestämde mig för att hoppa över fabulous Black Lips på fredag för att spela skivor på en 40-årsfest. De gillar att dansa. De var mer synth än hårdrock. Jag tänker lite new romantic, lite Madonna, lite Depeche och Devo, kanske Cure, kan man dansa till Cure, gråter man inte bara och skär sig i armen? Känt ska det vara, jag avser att publikfria mig upp i röven på dem. Come on Eileen, etcetera.
Men en sak är säker, det blir ingen Rick Astley. Nog nu med Rick Astley, hör ni det internetnördar. Även om Rick själv verkar rätt soft med det hela.

I alla fall. Jag kommer antagligen också att klämma in lite Pacific! och Markus Krunegård och Britney Spears och CSS och Judas Priest och och och oj vad länge sedan jag spelade musik för en större grupp okända människor. Det ska bli väldigt roligt.

Inga kommentarer: