söndag, maj 06, 2007

Jorå

PS Magasin har legat och skräpat i två veckor snart. Det har den gjort för att jag inte kunnat förmå mig att bläddra i den innan jag slänger den, och inte kunnat slänga den innan jag bläddrat i den.
Så nyss tog jag tag i saken - och ångrade mig på första uppslaget. Där möts man nämligen av Peppe Engberg, och herregud, kan ingen tvinga gubben i pension? Han skriver som en jävla kratta, han rekommenderar Özz Nujen och han påstår att var tredje person över 60 år planerar att skaffa en webbkamera i år.

Var tredje person över 60 planerar alltså att skaffa en webbkamera i år.

Det hade ni inte trott va?

(Jag kan dessutom meddela att från första uppslaget går det bara utför. Tidningen är ett hån mot tidningsmakeri. Är böjd att hålla med insändar-Mikael, som skrev att "jag fick er motbjudande jävla skitblaska hemskickad till mig i dag. hur gör jag för att slippa få detta jävla dravel en gång till? skickar ni er jävla skitblaska till mig en gång till ska jag göra mitt bästa för att fylla era epostbrevlådor med allehanda bajs.")

Inga kommentarer: