tisdag, maj 08, 2007

25 and counting



Borde kanske skaffa Icakort eller nåt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.... 22.5 - vad sägs om det?? Bwhahahaha!

Anonym sa...

Meh, de hade bytt ut en massa frågor nu! Jag blev 23 när jag gjorde om det. Där får man för att man hellre dricker saft än kaffe (den frågan var inte med förra gången).

P-H sa...

Din vuxenpoäng är: 15.8
Din ålder borde vara 28.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

oooops! jag fick nyligen veta att 32 klassas som lägre medelålder. informationen levererades med ett ganska rått hånskratt.

Anonym sa...

Ja, det är inte bara ni som får vuxenpoäng långt under er egen ålder:-) Själv fick jag 14.1 p och min ålder borde vara 25.8, ganska exakt minus 10 år. Men det beror nog mest på de märkliga svarsalternativen... Eller att jag inte lyckats fixa ngt här i livet...
//Tant S

Anonym sa...

48,3. Sug på den.

Anonym sa...

Snarr, jag ser fram emot 50-årsskivan om ett par år då! ;)

Lisa sa...

17.3 poäng.. "din ålder borde vara 31.7". 5.7 år mer än min riktiga. Jag skyller på mitt havandeskap, det måste vägt upp både körkortsbrist och hyresrätt.

Anonym sa...

Din vuxenpoäng är: 19.9

Din ålder borde vara 37 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

haha! detär barnen som sabbade för mig, jag som varken har bil storhandlar eller dricker kaffe.. (fast jag skulle bra gärna storhandla om jagh kunde -säg till om du tar bilen till nåt sånt där grosshandlar-ställe någon gång maria..)