fredag, juni 16, 2006

HULTSFREDSBLOGGEN del TVÅ

Jag säger bara: FREDRIK LJUNGBERG. Den euforin, alltså. Vi satt och drack vitt vin i en svettig skinnsoffa och skrek så att rutorna skallrade.
Såg tre låtar av Strapping Young Lad i natt också, innan mina öron exploderade och jag var tvungen att gå. Sen kallade jag Terry för Jerry och Jonas för Tomas innan jag insåg att det var dags att ta tåget hem. Såg inga skandaler, vilket i sig är en skandal. Däremot där jag sitter nu, i det växthus de kallar presstält, tycker jag att folk är lite väl fysiska. De där fanzineredaktörerna sitter i knät på varann och hånglar vilt. (Okej, vilt kanske de inte hånglar, men jag ville skriva det för det är roligt.)
Snart ska jag bege mig ut bland patrasket på campingen. Jag är säker på att de luktar illa.

Inga kommentarer: