onsdag, juni 21, 2006

Det är då som den stora tröttheten rullar in

Jag är sååååå trött. Så trött att jag somnar framför datorn var femte minut. Försöker förstås låtsas som att jag bara läser något väldigt koncentrerat. Svårt att tro att nån går på det.
Och så har jag semesterpanik. Väntar på att få pengar för tre olika fakturor varav alla är försenade = är pank. I helgen är det midsommar. Ska jobba både före och efter, sen ska jag dra långt åt helvete norrut och fira min farmors 80-årsdag och sen ska jag hem igen och laga bilen eftersom den låter som ett flygande tefat = dyrt och sen kommer min farbror till stan och ska träffa sin amerikanska internetkärlek för första gången. De ska bo i en lägenhet i mitt hus = jag måste leka värdinna för en 50-årig förälskad skolpojke och däremellan borde jag även städa, diska och framför allt tvätta = jag har inte tid och sen är det till slut vecka 28 och käre jesus LÅT MIG VARA LEDIG DÅ.
Dessutom har jag glömt att betala trängselavgift för i torsdags. Antar att lite böter piggar upp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Får jag föreslå en cocktail av Losec och koffeintabletter kanske...?