måndag, december 25, 2006

Strålande jul

Tomten kom med en stor och varm morgonrock, en liten mixer (hello world of smoothies, here I come! Fina recept mottages tacksamt) och en hårtork. Alla tre ting stod på min önskelista, så jag tror att tomten kan läsa tankar. Jag gillar tomten, han e bra va.
Sen gick jag hem till min vän W och tittade på deras nya bebis. Bebisen var liten och sömnig, men skrek i alla fall inte när hon såg mig, vilket bebisar brukar göra (det är antagligen för att jag är ondskan). Ytterligare senare fick jag sms av C, och till min lycka ville hon träffas så att jag hann lämna julfirandet innan jag började bråka med min far (det är tradition att bråka med far om ett eller annat, han är så tjurig) (JAG däremot, är alls icke tjurig utan ett under av godhet) (bortsett från ondskan då), och så satt vi hos henne och drack ett glas julbubbel innan vi ställde oss i kön till Kvarnen. Kvarnen var faktisk en ganska stor besvikelse. Ingen julstämning, ingen charm, ganska mycket märkliga män som ville ta i en i onödan. Som vilken jävla lördag som helst, och jag går inte till Kvarnen på lördagar.

Summa sms mobiltelefon: 23 ut (varav ett felskickat samt uppföljning på detta), 19 in. Så många sms har jag aldrig haft på den tidigare. Den verkar full, för nu plingade den som att jag fick ett men det kom inget.
Idiottelefon.
I övrigt är jag bakis och älskar världen. Nu måste jag tyvärr åka till hemlig ort och vila ut, hej då.

Inga kommentarer: