onsdag, december 13, 2006

No hanging on the telephone

Har kommit fram till följande: Den enda anledningen till att jag har en hemtelefon är för att jag då och då är nödd och tvungen att göra en telefonintervju hemifrån och 1. har dålig mobilmottagning 2. är rädd för fried brain. I övrigt ligger det kommunikationsverktyget mest och dammar fast i sin laddare, för eftersom jag aldrig ringer någon så har de tröttnat på att ringa mig.
Borde inte det vara anledning nog att dra av hela skiten på sitt företag? Really?

Det ska jag fråga den ekonomiskt sinnade herre som kommer hit i morgon för att styra upp mina kvitton och min, eh, vahettere, b... bo... bokföring.
Måste städa innan han kommer.
Enl. uppg. ser han ut som Putin.

1 kommentar:

Anonym sa...

har inte du bredbandsbolaget? skaffa mobil hos telenor så får du fasta telen gratis. problem solved.