måndag, januari 28, 2008

Bollen är rund



Det är viktigt att alltid vänta till den absolut sista minuten innan man gör något. På så vis kan man låtsas att man inte har gjort det alls och sen bli sjukt överraskad när de ringer och säger GRATTIS, DU HAR FÅTT BILJETTER. Inte för att det är särskilt troligt att de gör det. Man vet ju hur sånt här går till, nåt stenrikt jävla företag ska smöra för sina kunder och dela ut biljetter till säljassistententens kusin och hans nya flickvän som inte ens gillar fotboll. Den som blir lidande är jag. Och om jag får säga det själv har jag lidit nog. Hör ni det, SvFF?

1 kommentar:

Anonym sa...

Miracles do happen Maria! Glöm inte att jag och Nic lyckades få VM-biljetter genom lottning. Givetvis till en match där det var en gnagare med i laget, men ändå! En råtta i tyskland kan man ju stå ut med när man fick ronaldo, ronaldinho och kaka på köpet.

Hoppas att du får biljetter, jag hoppas!