måndag, januari 01, 2007

Nyårsafton 2006

Nyårsafton tillbringades på en höjd med magnifik utsikt över staden. Folk åt, drack och gjorde dödslistor. Vid tolvslaget stod jag i en lerig backe och försökte tända eld på en smällare, jag misslyckades. Efter tolvslaget fortsatte Singstarleken, och tja, vad kan jag säga, trots mina hämningar och min genuina avsky för all typ av sångterror så fann jag mig liggandes på golvet med ett stadigt grepp om mikrofonen. Det kom som en chock för mig också.
Ytterligare lite senare, när vi promenerade hem, var jag utöver den fabulösa rockstjärnan även mästerfotografen i stövlarna. Bilden på Dracula är en av få man överhuvudtaget ser vad den föreställer.
Det verkar som att jag får väldigt höga tankar om min kreativa förmåga efter en flaska rosa bubbel.
Gott nytt år, mina vänner.


Nyår kräfva dessa drycker.


...running through my veins.


Alltså, jag försökte ta kort på raketerna men inget fastnade.


På väg hem träffade vi Dracula.

Inga kommentarer: