torsdag, januari 11, 2007

I dag är det tråkigt

Det här med bylinebilder alltså. På förra bilden såg jag ut som en kristen skolfröken, på den nya ser jag ut som en bordellmamma. Lite middle ground här, tack?
Och nej, jag överdriver inte. Även mina kollegor reagerar med svårmaskerat löje. "Det... det ser inte riktigt ut som du?". Well, enligt typisk elak fotografhumor ser jag visst ut så där ibland - "annars skulle det inte fastna på plåten". Kul, haha.

I övrigt, saker som ger ångest:
- Den här svintråkiga artikeln jag undviker att skriva.
- Andra saker jag undviker att skriva.
- Presenten till min mammas 60-årsdag.
- Presenten till min pappas 60-årsdag.
- Min uppfuckade sömncykel.
- Killar. You suck, hör ni det?

Jag är hungrig och funderar på att smygröka i fönstret. Fönstret börjar redan en halvmeter över golvet och det är på tionde våningen, så jag brukar släpa fram en fåtölj att sitta i för att inte trilla ut. Ja okej, jag är avslöjad, jag har smygrökt på kontoret förr. Rebellerar mot samhället, är vad jag gör.
Och nu kom Leila K "Got to get" på radion. Leila K är ju rebellisk och så, eller var i alla fall.
Lär ju betyda nåt kosmiskt det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mig får du inte ångest av.