söndag, oktober 15, 2006

Spooky

Meningsutbyte med spöke:
- Buuh [strypa strypa med böljande vita fingrar]
- [vakna i panik]
- Buuuu!
- Meh.
- Bu!!
- Asså ok. Om det nu finns spöken så lär man inte dö av dem. Hur skulle det se ut vid pärleporten? "Hur dog du?" "Jag ströps av ett spöke!". I don't think so.
- Buhu.

Med det sagt går vi raskt vidare till veckans spökborg, för närvarande även bebodd av en black metalmänniska (som alla ju vet gillar satan och sådär). Det var tänkt att vi skulle gå på spökjakt på tolvslaget, men de andra ville stärka sig med lite mer vin först (kycklingar) så vi missade midnattsspökerierna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses, var finns den borgen?? Vaxholm?

Anonym sa...

Storslaget!!! Vilket ställe!
Men lek inte med spökena... Härregud, har du inte sett en enda skräckfilm!?
En grupp smålulliga människor ska skämtsamt gå in på misstänkta spökstället vid tolvslaget. Fladdrande ficklampor, levande ljus, fniss, nåt skumt ljud, lite mer skrämda fniss, så kanske lite hångel i ett mörkt hörn...Och så vips börjar dödandet!

Jag lovar att zombiemilitärerna hade varit oresonliga!

Jag är glad att du är hemma igen! Men som sagt, storslaget ställe!

m sa...

Rindö, bilfärja från antingen Vaxholm eller Värmdö. Finlandsfärjorna passerar i sundet utanför också.

Och jo, jag har sett massor av skräckfilmer. Det var ju det som var så kul. Vi var som "Sju på nya äventyr" eller nåt. Jag försökte räkna ut vem av oss som skulle gå åt först, och kom fram till att det antagligen var jag, eftersom
1. ...jag inte tror på spöken
2. ...jag gick iväg ensam en sväng

Men det är sant att det var märklig stämning i de där gångarna. OoOoO!

soundofsuburbia sa...

Den ser vad ögat inte ser, minsann.

OMFG