tisdag, oktober 18, 2005

Göteborg

Vad som hände i dag var att jag kom hem från Göteborg.
I Göteborg var det trevligt, jag fick se Arch Enemy och dricka Minttu.
Minttu luktade Vademecum och smakade mintpastill.
När jag kommit hem från Göteborg åkte jag till Söderstadion och fick se Göteborg åka på fett med pisk.
Det var vackert.
Men jag tror att Göteborg redan förstått hur det skulle gå, då deras ryggtavlor glänste i silver.

Sen satt vi på Embargo och drack en öl medan vi talade om kriminalvård, Feministiskt initiativ, queerrörelsen och våra pappor. Vi konstaterade även att en penis av sand ser oändlig ut.

Nu tittar jag på Simpsons.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var vackert att ge sm-guldet till djurgården? get your shit together, sister.

m sa...

skiter väl i djurgården, jävla töntar. de hade ju vunnit ändå.
nu finns fortfarande chans till royal league-spel för hammarby = mer pengar till laget. ska bara slå malmö först. och hoppas att kalmar ligger lågt mot halmstad. och rita ett kors i taket.