lördag, oktober 22, 2005

Dagen Efter

I går:
Vit skinnjacka och Bob Dylan.
Kilotin - öl och vin!
Planera baseball-kurs med Red Sox-Polly.
Mer öl och vin.
Bli full och larvig.
Sprida kärlek på misstänkt patetiskt vis=bedyra för folk man knappt känner att de är bäst.
Ta rökpaus precis hela tiden.
Skicka oönskade sms.
Göra bort sig genom att känna igen vare sig ansikte ELLER namn på någon man borde känna.
Kanske avslöja saker som inte borde avslöjats.
Bli 14 år igen.
Dansa i otakt.
Prata dumheter.
Upphämtad med taxi för efterfest - hemma hos en själv.
Folköl och chips.
Lyssna på Rough Bunnies och Noice.
Dansa i otakt.
Somna i kläder och smink.

I dag:
Fosterställning i sängen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att du har haft det kul i alla fall. Själv är jag mest sjuk hela tiden. Ska nästa helg se likadan ut också undrar jag. Min alltså. Jag är jävligt trött på att vara förkyld. Typ hela tiden. Nu ska jag gå och snyta mig.
Adjö.

Anonym sa...

oj det låter ju som om jag borde ha varit där, nykter och hållit handen..

Anonym sa...

Jag tyckte det var alla tiders jag! Stället, musiken, du!

m sa...

love!