tisdag, juli 10, 2007

Hem ljuva hem

På det här NYPD Blue-shootout-hotellet ska jag bo i fyra nätter med början på tisdag i nästa vecka. Kom förbi och säg hej, vetja.



Det ligger här och kostar 65 dollar natten för ett dubbelrum med delad dusch.
Jag har inte för avsikt att sitta på rummet, om man säger. Istället ska jag exploatera så många asiatiska restauranger som möjligt till både frukost, lunch och middag.
Närrå.

Annat vi ska göra: det här, och så vill vi gå på någon comedy club. Försökte anmäla mig till Letterman men de har inte ringt med någon random fråga än. Väntar ivrigt.

Har även insett att min resväska är åt helvete för liten, och måste därför gå ner i källaren och undersöka om min blå-oranga backpackerryggsäck från tidigt nittiotal fortfarande håller måttet. Sjukt classy is me. Sen ska jag hämta min kameraladdare som jag glömde i Hultsfred. Jag ska inte hämta den i Hultsfred.

Är så peppad över att åka så det fattar ni inte. Varför åker jag inte till ställen oftare? Next stop Berlin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyllos, lyllos dig!!! Jag är så avundsjuk så du anar inte.

Letterman släpper visst alltid några biljetter samma dag. Vet folk som kommit med på det sättet. (Undrar om man inte måste ha passet med sig. De är lite paranoida).
Annars finns ju alltid Rupert där bredvid, och så kan du vara med i tävlingen och vinna en massa korv.

Sporty Spice sa...

Snart ses vi!