måndag, juli 23, 2007

Hej da Amerika

Klockan ar snart ett och jag maste borja rora mig mot flygplatsen. Det hallregnar ute, jag har inget paraply och alldeles for manga vaskor (dvs tre). Hade velat handla lite till, t ex roliga saker fran nagon supermarket, men jag vet inte var jag skulle stoppa det. Kopa en till vaska? Faktum ar att jag handlat pinsamt lite. Inte ens ett par gympadojor, fast jag hade bestamt det. Provade tva par men de var inte lika fina pa, kanske pga att mina fotter vuxit tre storlekar pa bredden av varme och evigt promenerande. De har dock varldens basta skavsarsplaster i the land of the free, det ska de ha credit for.

N ligger i soffan och laser New York Magazine och hoppas att jag ska forsvinna innan Helsingborg-AIK kl ett. Heh. U stack till universitetet tidigt tidigt, vi sa hej da i gar och det var tur eftersom jag sov som en stock.

Har tagit tvahundra bilder. Tanker lagga upp varenda en pa bloggen nar jag kommer hem.

Narra.
Narra hade sett battre ut med tva prickar och en ring.

Hej da Amerika, vi ses snart igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem kära du!

Anonym sa...

Oj. Glömde skriva avsändare. Så igen: Välkommen hem kära du!