söndag, juli 02, 2006

Östersjön runt på fem dagar

Nu jävlar ska ni få semesterbilder tills ni börjar blöda näsblod av kvävda ångestskrik.
Fram med popcornen så kör vi!

Pretty sunset.


Underhållning ombord. De spelade även en del Ricky Martin.

Här har man ju suttit på rad.

Efter en åskskur hittade vi denna tufsiga stackare på backen. Vi hoppas
att vi räddade den med värme, kärlek och några myggor till middag.


Bakom mina solglasögon - är ljuset alltid gult.
Technicolor landscape.

Samma vy på natten när älvorna dansar.

Nu ännu längre norrut. Grand Central.

Bäst att hålla i ordentligt ifall glasgolvet är en illusion.

De här händerna är 80 år och sitter fast på min farmor.

Häggspinnmalen tar över stan. Very Tim Burton.

Såja. I morgon kväll kommer jag hem, då kan ni ringa mig och få veta mer om fågelungen eller den spännande häggspinnmalen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fina pix! men inte har du kommit hem. se till att göra det, för mycket norrskt på en gång är skadligt för sörlänningar.

m sa...

Nu är jag hemma! Ännu tjockare med vattniga myggbett som extra sexfaktor.

Dagens word verification: htfnnnun. Jag tänker på Steve Martin.