tisdag, juli 04, 2006

Sladdbarn

Jag håller på att bli vansinnig på alla sladdar. Alltså, inte nog med det överflöd av vita, svarta och grå som går kors och tvärs över hela lägenheten, utan också de sladdar man måste släpa med sig så fort man ska någonstans ett par dar.
Det är telefonladdarsladden, det är kamerans batteriladdarsladd, det är usb-sladden som går mellan kameran och datorn, det är datorsladden och är man nånstans utan trådlöst så är det även nätverkskabelsladden. Fatta, FEM JÄVLA SLADDAR i bagaget!
På riktigt får jag gärna elallergi och fried brain och hela paketet - bara hela världen blir elektriskt mikrovågat trådlös så fort som möjligt.
Eller så är svaret att flytta ut i skogen och helt förlora kontakten med omvärlden.

Nu har jag skrivit sladd så många gånger att jag börjar tvivla på att det ens är ett ord. Sladd sladd sladd sladd saldd asddl asldfjaösko

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Jag håller med! Sladdkaos i resväskan. Extra irro när man glömmer hela påsen med ALLA sladdar på ett hotell i Thailand och städerskan tror att det är sladdskräp och slänger rubbet.
2 000 pix att köpa nya sladdar. Roligare har jag haft för pengarna.