måndag, juli 17, 2006

Hej Malmö


Det där huset, ni vet.


Grillat är godast hemma hos mannen som brände
ner Sölvesborgs hamn som tolvåring. Legendary!


Oh, semester, be mine forever.


Vi åkte turistbåt och tittade på mässingskatter. Vi
tittade även lite på...



...halvnakna brandmän på övning. Möhippan ombord
blev åtminstone lycklig.


De är rebelliska på Glassfabriken i Malmö.


Norra Europas högsta pariserhjul. Det var högt. Tre
varv fick man för sin biljett.



Martial Arts mitt i natten. Eller kanske svartklubb?
Vem vet.



Så här ser ens arm ut efter en helkväll i Malmö town.

Malmö var alldeles, alldeles underbart och den här gången kommer det inte att ta tre år innan jag åker ner igen.
På torsdag färdas jag så till Gotland. Såg väldigt mycket fram emot det till jag läste det här, och känner mig nu manad att poängtera följande:
JAG ÄR INTE EN AV DEM.

Inga kommentarer: